[openstandaarden] RFC - autoreply op mails van hotmail.com

Energon energon_ at yahoo.com
Thu May 23 16:48:07 CEST 2002

--- Frank Van Damme <frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be> wrote:

> Effe kleine noot: mensen heen de vrijheid slechte services te gebruiken als
> ze dat wensen, ook propriëtaire oplossingen. Dus ik snap uw punt niet goed...

<kort>Mijn punt: oog om oog, tand om tand.</kort>

<lang>
Het gaat er eigenlijk om de mensen bewust te maken waarmee hotmail bezig is. Ik
kan geen normaal gebruik meer maken van mijn hotmailaccount omdat ik geen IE wil
gebruiken. 80% van de hotmailusers gebruikt IE en ze zijn zich niet eens bewust
van de "kleine" wijzigingen die hotmail doorvoert. Ze mogen gerust hotmail
blijven gebruiken. Bij mij komen ze in elk geval niet binnen zolang ik niet in
hotmail (langs de normale weg) binnen kan. De mensen eens goed wakkerschudden
kan geen kwaad.
</lang>

<extra>
Ja, ik heb een hotmailaccount. Ik gebruik die om toegang te hebben tot het MSN
netwerk. En als e-mail gebruik ik die om de mailings van SANS en CERT te
ontvangen in de hoop dat MS regelmatig mijn mailbox bekijkt :o)
</extra>

F aka E.