[openstandaarden] hotmail-scriptje

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Thu May 23 18:16:02 CEST 2002

On Thursday 23 May 2002 18:00, Sven Vermeulen wrote:

> Dus een dossier aanmaken over Hotmail met daarin de
> 	- niet-conformiteit aan de HTML-syntaxis
> 	- problemen met toegankelijkheid

...en dat dossier doosturen naar hotmail via een hotmail adres :-) Neen, ik
denk niet dat we zo'n 'gigant' al op andere gedachten kunnen brengen. Maar
ja, je kan eens proberen hé.

> In dat dossier mag er _niet_ komen dat gebruikers van die site hun account
> moeten opzeggen of niet meer gebruiken: dat dossier is enkel gericht naar
> de makers van die site!

OK

> Verder is het weigeren van e-mails van een bepaald domein iets dat in mijn
> mening discriminerend is. De reden mag dan volgens sommigen valabel zijn,
> het heeft niets te maken met openstandaarden.

Tja, hoeveel mail servers weigeren die domeinen à la .tw? Het is wel
discriminerend, maar in die streken vinden ze spam een vorm van beleefdheid!
(echt waar) Niet iedereen ginder heeft slechte bedoelingen (of juist een
overdreven vorm van 'beleefdheid') en zij boeten nu voor het gedrag van
anderen.

--
Andy Goossens -- andygoossens at pandora dot be

"Use the Source, Luke..."