[openstandaarden] Standaarden-vriendelijke output voor Word e.d.

Wannes Soenen mail at wannes.cjb.net
Wed May 29 17:12:08 CEST 2002

Geert Uytterhoeven <geert at linux-m68k.org> schreef:

> Ik denk dat er een printerdriver bedoeld wordt die
> PostScript _genereert_. Ghostscript _interpreteert_
> PostScript.

Ik doe dat hier als volgt:
een printerdriver voor een of andere PS-printer installeren
en die naar een file laten printen ipv naar een printer die
er helemaal niet is.

Er staan er genoeg op het Win-cdrommeke

<url:http://www.over.to/freepdf/> is de manier (print naar
PS, en dan PS>PDF met GS) die ik gebruik, aleen als ik bv
Verdana gebruik in een of ander document dan ziet de output
er echt niet uit. (En de installatie is niet echt
fool-proof....)

--
Wannes