[openstandaarden] Standaarden-vriendelijke output voor Word e.d.

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Wed May 29 20:01:56 CEST 2002

At 2002-05-29 18:03, you wrote:

>Jaja, maar dat is ook niet `free'.  Ik kan direct pdf995
>(http://www.pdf995.com/) voorstellen ook natuurlijk, maar als de vraag is
>om pdfs te genereren met enkel vrije software, dan moet ik strict genomen
>ook een vrije printer driver gebruiken.

Please doe eens normaal zeg.  Als je alleen vrije software wil gebruiken
dan kan het per definitie niet onder Windows, want dat is zelf niet vrij.

Die PostScript printerdrivers zitten standaard bij Windows, dus is er geen
enkel probleem voor de mensen die Windows al gebruiken.

--
JanC

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9