[openstandaarden] Standaarden-vriendelijke output voor Word e.d.

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Thu May 30 17:46:05 CEST 2002

[...]
>Dat laatste zou ik eruit laten. Tenzij je bedoelt: ``mag enkel voor
>niet-commerciele doeleinden gebruikt worden''?

Wel te gebruiken voor commerciële doeleinden, maar commerciële distributie
is aan voorwaarden verbonden.

Uit de "Alladdin Free Public License" die bij GSview zit:
"Activities other than copying, distribution and modification of the
Program are not subject to this Licence and they are outside its scope.
Functional use (running) of the Program is not restricted, and any
output produced through the use of the Program is subject to this
licence only if its contents constitute a work based on the Program
(independent of having been made by running the Program)."

Volledig gratis te gebruiken door iedereen dus, ook commercieel.
Je moet wel 40$ betalen als je het nag-screen bij het opstarten wegwilt...

>Je kan daar een scriptje van maken, misschien? Ik vermoed dat er ooit
>al wel eens iemand dat gedaan heeft... Misschien een knopje in GSView?

Het is een optie in het File-menu van GSview...
(GSview 4.3 + GNU Ghostscript 7.05 onder Windows)

--
JanC

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9