[openstandaarden] printen naar pdf-file

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Thu May 30 19:26:28 CEST 2002

On Thu, 30 May 2002, Wim Stubbe wrote:

> Op de lugwv staat volgende link, hoewel de meesten dat nu al zullen weten
> vermoed ik, weliswaar in het Frans maar toch nuttig denk ik.
>
> http://www.cri74.org/docs/web/word2pdf.html

Goed!

Ik zie dat we waarschijnlijk wel tot een nuttig constructief document
gaan komen, dat we aan `probleemgevallen' kunnen aanbieden als
handleiding tot beter ICT-gebruik :-)

In welke andere domeinen zouden we zoiets gelijkaardigs kunnen doen?
Netiquette (quoten, gebruik van attachments, gewone tekst emails, e.d.)?
Beseffen wanneer men al dan niet editeerbare documenten moet
gebruiken/rondsturen/posten, en wanneer niet?

Herman

--
K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://www.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc>  +32 16 322480