[openstandaarden] formatenlijst

Rik Boven rboven at boven.net
Tue Nov 5 08:33:05 CET 2002

Sorry, blijkbaar ziet het er in Mozilla gans anders uit dan in Netscape.
Mozilla geeft kleurtjes weer.

De 'tekst'-only versie van de site gaat dus niet zo goed om met deze
pagine. Persoonlijk stel ik voor om niet (alleen) met kleuren te werken
(kleurenblinden, tekst-only versie,...)

my 2 cents

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )