[openstandaarden] formatenlijst

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Tue Nov 5 08:59:42 CET 2002

At Tuesday, 5 November 2002, you wrote:

>Sorry, blijkbaar ziet het er in Mozilla gans anders uit dan in Netscape.

>Mozilla geeft kleurtjes weer.
>
>De 'tekst'-only versie van de site gaat dus niet zo goed om met deze
>pagine. Persoonlijk stel ik voor om niet (alleen) met kleuren te
werken
>(kleurenblinden, tekst-only versie,...)
Komt in orde, Ridder Rik.

?
Enkele links zijn al uitgewerkt, maar het zijn er nog bijzonder weinig.
Van PDF had ik de link nog niet wakkergekust. Bij deze gebeurd.
Zijn ook al wakker: PS, OGG, GIF, SVG, PNG, MNG, JPG.
Dit confronteert er ineens ook mee dat de lijst al te lang begint
te worden om tot onder te scrollen. Ik hou het in het achterhoofd.

Mark
Mark Van den Borre
Noormannenstraat 113
3000 Leuven