[openstandaarden] formatenlijst

Rik Boven rboven at boven.net
Tue Nov 5 10:45:02 CET 2002

> Maakt niet uit. Het gaat om het resultaat van de scripting. Dat moeten
> we er wel duidelijk bijvermelden. /me neemt nota.

Dan is ASP geen open formaat he. Het resultaat is HTML... Anders moet je
ook C, C++, Java, VB, Fortran, Cobol en weet ik veel wat vermeleden.
_Elke_ taal is staat om als output een open formaat te hebben :)

Als je talen vermeld, dan zou ik verwachten dat de taal open is. Cobol bv
is een ANSI norm! Dus Cobol is een open standaard. Perl is dat niet (open
formaat), VB en ASP zeker niet. enz enz.

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )