[openstandaarden] [Nieuws] MiMessenger, een Instant Messenger voor i-Mode

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Tue Nov 5 16:39:17 CET 2002

Op http://www.emerce.nl/september_oktober2002/newbusiness/14346.html
staat het volledige artikel, waarin me het volgende opviel:

<quote>
De betrokken partijen lijken zelf *niet* zo enthousiast over de
killer-app. Belangrijkste reden (quote /me: "ik versta nu wel niet echt
of dat de reden is dat het geen killer-ap is") is dat MiMessenger is
gebaseerd op Jabber technologie, een opensource im-platform, waar
Splendo een client bij bouwde. Daarmee kunnen in principe alle
messaging-systemen beschikbaar worden gemaakt voor i-Mode-gebruikers.
*Maar niet iedereen wil dat*. "AOL doet overspannen om alle mogelijke
concurrenten te ontwijken."
</quote>

mvg
Mattias