[openstandaarden] Rapport AGConsult...

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Mon Nov 11 22:15:01 CET 2002

At 2002-11-11 21:46, you wrote:
> Persoonlijk vind ik die site van AG Consult ook niet veel bijzonder.
> Dat zo iemand andere sites wil doorlichten begrijp ik niet. Ze mogen
> eerst hun eigen site eens doorlichten.

Ik heb die site eens met verschillende browsers bekeken (zelfs "exotische",
en een tekstbrowser als Lynx) en ik zie toch nergens problemen?

Dat die site niet volledig foutloos door een validator raakt is
"logisch" zolang de meeste browsers niet volgens de standaard werken...

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9