[openstandaarden] Mogelijke pdf converters (was: pdf en blinden)

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Wed Nov 13 11:50:12 CET 2002

At 2002-11-13 07:34, you wrote:

>Licentievoorwaarden? Zo open mogelijk, veronderstel ik?

Alle payware is off-topic in die NG, dus het zal minstens freeware zijn,
maar z'n voorlopig setup-script (voor Win9x) staat op z'n site:
<http://www.freewebs.com/coandco/>
Dat zit dus wel goed, denk ik...

MakePDF en Adobe's printer driver zijn uiteraard wel geen open source,
dus ik heb geen idee hoe hij dat juist zal "licenseren"...
('k Zal 'm eens vragen straks.)

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9