[openstandaarden] logo

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Wed Nov 20 21:23:27 CET 2002

Waarom niet iets zoals een stop contact. Dat tracht men toch ook als universeel
standaard te maken via de VN.
Je zou de drie punten van de ingang als referentie kunnen gebruiken. Ik denk dat
er best wel iets mee te doen is. Vogeltjes zijn nogal achterhaalt en passé. Maar
een stop contact heeft iets met kracht (elek.) te maken. Den toch retro vanwege
leeftijd. etc...

Onno Timmerman
Sp.a studiedienst (ICT)
tel 02 501.76.44