[openstandaarden] noorderbuur + GroenLinks + 2006 = open standaarden?

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Thu Nov 21 11:11:00 CET 2002

Mattias Campe  (21/11/02  11:06):
>Hoi,

>er op http://www.webwereld.nl een poll is over: "20 nov - GroenLinks
>vindt dat de overheid vanaf 2006 alleen nog maar software mag gebruiken
>met open standaarden. Wat vindt u van dit idee?"
>
>'k Vind het wel verre van duidelijk wanneer ze het hebben over énkel
>open standaarden of over open source.

Niet goed onderstaande link gelezen prolly, volgende quote vond ik :

<quote>
Maar naar uiteindelijk blijkt is het tamelijk gematigd en goed overwogen plan,
namelijk dat 1) vanaf 2006 alleen nog maar software gebruikt mag worden die met
open bestandsformaten werkt (niet per se open-source), en 2) dat daarbij
vrije-source producten de voorkeur verdienen.
</quote>

Vriendelijke groeten,

Wim Stubbe

  NMBS TELECOM - TE 513