[openstandaarden] voor persarchieven

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Sat Nov 23 17:28:10 CET 2002

At 2002-11-22 21:13, you wrote:
>Neen, software bouwt explosief op andere zaken. Je kan dus heel wat "patenten"
>combineren. Terwijl bij materiele zaken andere het vaak over een paar patenten
>gaat. Omdat er simpel niet zoveel zaken te combineren zijn.

Dat was vroeger misschien zo, maar ik heb al een paar patenten uit de
landbouwmachine-sector gezien, en dat gaat ook over details die wijzigen
tov een vroeger systeem e.d.  In een "stomme" traktor zitten tegenwoordig
waarschijnlijk al enkele honderden pattenten...

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9