[openstandaarden] ISO: betalende en gepatenteerde standaarden...

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Tue Nov 26 11:33:24 CET 2002

On Sun, 24 Nov 2002, Herman Bruyninckx wrote:

> Je moet betalen om de tekst te krijgen.

Gelukkig zijn vele IT-gerelateerde ISO-standaarden overgenomen door haar
Europese zuster voor IT, de ECMA. En op eenvoudig verzoek (een emailtje of zo)
stuurt de ECMA je gratis alle standaarden op 2 CDtjes (1 met PDFs, 1 met
PostScript files). Je kan ze ook individueel downloaden op www.ecma.ch.

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds