[openstandaarden] voor persarchieven

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Tue Nov 26 11:36:04 CET 2002

On Sun, 24 Nov 2002, Kristoff Bonne wrote:

> Hmm. Lijkt mij een beetje rare constructie.

Zo raar is die niet. Voor ia64 heeft HP een volledig nieuwe interface naar de
`standaard' ia64-BIOS moeten schrijven voor HP-UX en Linux omdat Microsoft de
interface voor NT gepatenteerd heeft.

Sorry, meer weet ik er ook niet over dan wat ik gehoord heb in de presentatie
van HP op Linux Kernel Summit 2002.

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds