[openstandaarden] wetsvoorstel richtlijn 2001/29/EG

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Wed Nov 27 12:16:56 CET 2002

Allen,

Vermoedelijk volgen de meeste deze discussies vanuit de vermelde
newsgroups maar voor zij die dit niet doen, zend ik hierbij een mail/post
door die de moeite van het lezen zeker waard is. Voor zij die willen iets
ondernemen zou ik zeggen aarzel niet om te handelen... binnen enkele weken
is het misschien te laat.

Vriendelijke groeten,

Frans Gerbosch