[openstandaarden] nieuwe federale portaalsite belgium.be: probleem mozilla/linux

Kristoff Bonne kristoff.bonne at compaqnet.be
Wed Nov 27 14:03:57 CET 2002

Gegroet,

Net gezien op de 'belga-berichten' van skynet dat de federale overheid en
nieuwe portaal-site heeft: http://www.belgium.be/

Bon; ik dus snel even proberen; maar ik heb problemen indien ik gebruik
maak van mozilla 1.1 op linux. (Ik kom steeds terug op de pagina met de
talen-keuze).

Echter geen problemen met netscape op linux; noch met mozilla op MacOS 9.

Even snel rondgewandeld op de website; en -onderaan links op de
hoofd-pagina- staat er zelfs een link voor blinden en gezichtsgestoorden.
Interessant.

Cheerio! Kr. Bonne.