[openstandaarden] nieuwe federale portaalsite belgium.be: probleem mozilla/linux

Kristoff Bonne kristoff.bonne at compaqnet.be
Wed Nov 27 17:33:45 CET 2002

Gegroet,

On Wed, 27 Nov 2002, Jan Claeys wrote:
> [...]
9.

> Controleer eens of je cookies toelaat?
> Mozilla 1.1 voor Windows werkt niet als ik geen cookies toelaat.
Het was inderdaad een 'cookie'-probleem.

Ik had nochtands een 'clear all cookie-sites' gedaan; en dat had niet
geholpen. Ik heb nu domweg een komplete 'clear all cookies' gedaan en nu
werkt het wel. Raar. (ergens mogelijk een conflict met een 'oude' cookie
van ergens??? ; misschien ergens nog een cookie van fgov.be of zo???)

Cheerio! Kr. Bonne.