[openstandaarden] logo

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Wed Nov 27 17:38:33 CET 2002

At 2002-11-27 10:44, you wrote:

>CDs?

Welke CDs?  CD-DA?  SACD?  Key2Audio?

>Vinyl-platen?

mono/stereo/quad?  78/45/33,3 rtpm?

>Audiocassettes?

De MusiCassette(R) is een gepatenteerd ontwerp van Philips... ;-)
En qua standaard: ferro/chroom/etc. werken enkel in de daarvoor gepaste
apparatuur.

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9