[openstandaarden] logo

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Wed Nov 27 21:53:35 CET 2002

On Wed, Nov 27, 2002 at 09:35:47PM +0100, Rik Boven wrote:

> Daarenboven kent iedereen de 'cirkel' als een standaard, of het
> vierkant. Een vierkant kent nu eens iedereen! Van een standaard
> gesproken :)
>
> Dus...
> http://rik.boven.net/logo.png
>
> U mag mij nu flamen!

Bij deze :)

Nee, ik vind het eerlijk gezegd een goed logo.

Maar even iets anders: naast een logo hebben we natuurlijk ook een
basistekst nodig, met de principes uitgelegd waar VOS (of whatever) voor
staat. 't is dat ik nog nooit op een vergadering aanwezig kon zijn, maar
houdt zich momenteel iemand momenteel bezig met het samenvoegen van de
teksten die hier eerder al eens gepost zijn? Ik wil daar anders (tijdens de
kerstvakantie bv) wel aan meewerken, zodat we samen met ons logo ook de
"basisverklaring open standaarden" kunnen voorstellen. Want met een logo
alleen gaan we niet veel bereiken natuurlijk :-)

Groeten

Dieter