[openstandaarden] logo

Luk Vermeylen luk at vermeylen.org
Wed Nov 27 22:53:45 CET 2002

Dag allemaal,

Sorry dat ik lang niets meer van me heb laten horen. Proffessioneel beetje
druk bezig. Maar hou me nog altijd bezig met overal openstandaarden te
promoten. Heb ondertussen een grafisch ontwerpster gevraagd een logo te
ontwerpen. Heb haar wat  feedback van de lijst gegeven, maar heb ook
gevraagd het als buitenstaander te bekijken. Ze zal me kortelings een
demootje bezorgen, wat ik (of zij) hier dan wel zal posten. Mag je daar ook
je gedacht van zeggen.

Iemand die soms op scholen komt?
Heb net van edison een uitnodiging gekregen om de edison versie voor linux
mee uit te testen
info op http://ond.vlaanderen.be/edison . Daar vind je een link voor linux.
Diegene die mee willen testen in schoolomgeving: laten weten aan helpdesk.
Wij doen in ieder geval mee (de school van mijn kinderen).
Ik probeer scholen in ieder geval zoveel mogelijk te sensibiliseren voor
open standaarden.
Ik volg in ieder geval aandachtig de lijst en probeer op mijn manier bij te
dragen.

PS Zipkid: die schijf heb je nog steeds tegoed, heb ze hier (nog  altijd
liggen)

Luk Vermeylen