[openstandaarden] Van grimberge

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Thu Nov 28 14:27:56 CET 2002

Ik ben tegen afkortingen. Het is verwarend veel mensen weten na een tijdje niet
meer over wat het gaat en de afkorting gaat zijn eigen leven gaan leiden.
Afkortingen zijn iets typisch wat techneuten doen. Ik heb eens een artikel
gelezen dat dit één van de grotste barieres oplevert om een idee te verkopen.
Onno

--
Onno Timmerman
Sp.a studiedienst (ICT)