Re(2): [openstandaarden] Van grimberge

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Thu Nov 28 15:27:00 CET 2002

Mattias Campe  (28/11/02  15:01):
>Stubbe Wim 789070042 wrote:

<knip>

>'k Heb me blijkbaar onvoldoende uitgedrukt :(, 'k bedoelde die
>afkortingen in de eerste plaats binnen OSB/VOS/OSB (de mailinglisten) en
>nt rechtstreeds naar de buitenwereld toe.
>
>mvg
>Mattias Campe

Discussie uitgeklaard denk ik:

Ik stel volgende consensus vast:
Afkortingen zijn enkel voor intern gebruik. Er zijn een aantal mensen tegen die
hiervoor goede argumenten hebben aangebracht.

Bovenstaande is wat vermengd geraakt met het feit dat Agalev de termen Open
Source, Free Software, .... niet echt goed door heeft. Ook hun website maakt
geen gebruik van open standaarden (of toch niet altijd). Rik heeft reeds een
mail verstuurd ivm het gebruik van OS. Ik zal ook nog contact opnemen om hen
aan te sporen dit te doen en ook vragen te letten op het correct gebruik van de
terminologie. Desnoods organiseer ik een bijeenkomst als deze zaken bij hen te
verwarrend blijken te zijn - wat volgens mij ook normaal is als je geen
techneut bent.

Vriendelijke groeten,

Wim Stubbe