[openstandaarden] ISO: betalende en gepatenteerde standaarden...

Kristoff Bonne kristoff.bonne at compaqnet.be
Fri Nov 29 09:36:47 CET 2002

Gegroet,

On Thu, 28 Nov 2002, Herman Bruyninckx wrote:
> [...]
> Onze link naar het BIN passeert evengoed langs hun kassa als jouw link :-(
> En als je die standaarden koopt dan mag je ze zelf niet verder
> verspreiden...
Wat ik me afvroeg is als die betaald wordt door de uniefs of door het
ministerie van onderwijs of door het ministerie van wetenschappelijk
onderzoek? Bestaat er daar een gemeenschappelijk 'pot' voor of komt dit
dan uit het budget van elke afzonderlijk project?

Of; meer praktische; stel dat je een student of medewerker bent aan een
unief en je hebt een ISO of ITU specificatie nodig; hoe ga je dan tewerk?

> Herman
Cheerio! Kr. Bonne.