[openstandaarden] SXW naar ms Word

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Mon Oct 7 14:25:12 CEST 2002

http://www.1dok.org/eng/index.html
Misschien dat iemand deze webpagina intreseert. Ik heb zojuist op mijn kop
gekregen omdat iemand geen openoffice document in MS Word kan openen. De ene
persoon kent niets van computers maar werkt met openoffice en de and kent er ook
niets van en werkt met MS Word.
Ik heb even gezocht naar een filter om SXW documenten in MS word te krijgen.
Helaas niet gevonden.

Heeft iemand een tip hoe ik dit best uitleg waarom het ene document niet naar MS
Word kan. De persoon in kwestie verwijt de vrije software... Sigh (gesproken
over de bewijslast omgekeerd te leggen)
Maar ben wel op de bovenstaande link gestuid in die zoek tocht.

--
Onno Timmerman
Sp.a studiedienst (ICT)