[openstandaarden] pdf en blinden

yves at connected.be yves at connected.be
Tue Oct 8 12:44:19 CEST 2002

Volgens mij mag je in een standaard niet letten op implementaties maar naar de formaten zelf. Het is niet omdat er geen goed pdf-naar-braille programma bestaat, dat PDF daarom slecht is...

mvg,

Yves

--
"Great spirits have always found violent opposition from mediocre minds.
The latter cannot understand it when a man does not thoughtlessly submit