[openstandaarden] Open source en de Waalse overheid

Kristoff Bonne kristoff.bonne at compaqnet.be
Tue Oct 8 14:40:15 CEST 2002

Gegroet,

Ik hoorde vandaag toevallig op het RTBF radio-nieuws dat er vandaag een
conferentie was in Brussel; door -dacht ik- de Waalse overheid (maar
het kon ook de Franstalige gemeenschapsregering zijn) over het gebruik van
open source software bij de overheid; en over het idee om OSS te
verplichten bij die overheden.

Ik heb het maar gehoord met 'een half oor'; dus sorry van de algemeenheid.
Blijkbaar kwam er één of andere Franse prof een voordracht geven over de
voordelen van OSS t.o.v. properitaire soft.

Meer info heb ik niet. (Ik heb snel even op de RTBF website gezocht maar
niets gevonden).

Cheerio! Kr. Bonne.