[openstandaarden] Voorstel bijeenkomsten

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Sun Oct 13 17:12:57 CEST 2002

Beste Standaarden,

Voorstel: maandelijkse bijeenkomst, alvast tot en met december

Doel
----
Regelmaat, een extra stimulans voor OpenStandaarden
Een deadline om naartoe te werken

Waar
----
We kunnen vrij beschikken over dezelfde ruimte in Vorst waar de vorige
twee bijeenkomsten zijn doorgegaan. Dankzij enkele telefoontjes,
gepleegd door ondergetekende.

Wanneer
-------
Data vrij te bepalen. Ikzelf heb het nogal zwaar voor maandag- of
donderdagavond. Dinsdag, woensdag en vrijdag werk ik 's avonds.
Ik dacht aan elke 3e maandag van de maand, dus:

MAANDAG 21 OKTOBER, 20 U, MYSTERIESTRAAT 15, VORST
MAANDAG 18 NOVEMBER, 20 U, MYSTERIESTRAAT 15, VORST
MAANDAG 16 DECEMBER, 20 U, MYSTERIESTRAAT 15, VORST

Wat denken jullie ervan? Check je agenda's eens en laat me iets weten.
Bedenkingen over een concrete datum NIET via de mailinglijst liefst,
maar op mark at markvdb punt be. Kwestie van hem niet te laten
overstromen...

Mark

P.S. Voorziene en onvoorziene omstandigheden allerhande hebben mij enige
tijd serieus beziggehouden. Schiet niet op mij, want veel kon ik er niet
veel aan doen. De onvoorziene omstandigheden waren namelijk nogal ...
onvoorzien.

--
Mark Van den Borre
Noormannenstraat 113