[openstandaarden] FSF fout? (off topic)

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Sat Oct 19 10:15:48 CEST 2002

Wat jullie zeggen is allemaal correct. Ik heb ook zo mijn bedenkingen. Maar dat
is irrelevant. Het FSF kan niet zulke politieke statments beginnen maken. Want
dat lijdt van het onderwerp af.
Stel dat openstandaarden vanaf nu zegt je moet stemmen op de sp.a omdat Onno
daar werkt en pro-openstandaarden is. Hmmm, dan krijg je een hele boel mensen
die niet op sp.a willen stemmen maar tegelijker tijd ook openstandaarden afkeuren.
Wat openstandaarden wel zou moeten doen is: "de volgende politieke partijen
steunen open standaarden. Die parlementairen zijn daar mee bezig. Zonder dat
openstandaarden een waarde oordeel uit drukt." trouwens dat is een ideaal middel
om politiekers in beweging te krijgen.
Het zelfde geld voor FSF geen waarde oordeel maar uitleggen wie wat denkt!

Onno

--
Onno Timmerman
Sp.a studiedienst (ICT)