[openstandaarden] helix (open-source real-player en servers).

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Wed Oct 30 11:26:44 CET 2002

At 2002-10-30 10:36, you wrote:

>Life was niet 'open source' hoor; of toch zeker niet de livecaster. Ik ben
>al een hele tijd op zoek naar een goede "demo" applicatie voor het
>uitproberen van IP multicast peerings tussen ISPs.
>
>Lifecaster is betalend (100 USD dacht ik).

LiveCaster is idd. niet open source, enkel de RTP/RTCP/RTSP libraries (LGPL).

LiveCaster kan je echter wel gratis downloaden en gebruiken:
<http://www.live.com/liveCaster/downloading.html>

Voor zover ik kan zien is enkel eventuele support en consultancy betalend.

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9