[openstandaarden] helix (open-source real-player en servers).

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Wed Oct 30 14:45:35 CET 2002

At 2002-10-30 13:07, you wrote:
>Niet echt waar. De versies die men gewoon kan downloaden zijn maar een
>maand bruikbaar.

Zou ook wel handiger zijn als dat op hun site zou staan...  :-(

>Dus zeker niet 'open source' te noemen.

Die libraries wel (kan je dus zelf een server van proberen maken ;-)

>Er is wel 'obsequieum' (of zo iets) die ook UDP en multicast streaming
>aankan; maar ik heb die ik nog nooit echt "in-gang" gekregen.

Van de makers van Zinf (het vroegere FreeAmp).

QuickTime Streaming Server al geprobeerd?
<http://www.apple.com/quicktime/products/qtss/> (enkel MacOS X Server)
<http://developer.apple.com/darwin/projects/streaming/>
De open source versie is er voor o.a. Windows, Linux & Solaris.

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9