[openstandaarden] Openstandaarden in het nieuws (was: Jabber en IETF)

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Tue Sep 3 11:42:08 CEST 2002

Mark Van den Borre wrote:
> Beste Standaarden,
>

> Iedereen kan slashdot lezen, en misschien is dit voor velen onder jullie al oud vuil.
>
> Desalniettemin:
>
> http://news.com.com/2100-1023-956097.html
>
> Mark VdB

Ik dacht dat er een "Open Standaarden in het nieuws" ging komen. Als die
eventjes uit het oog verloren zou zijn, hier is nog iets interessants
http://zdnet.com.com/2100-1104-946520.html : "Real embraces open-source
Ogg Vorbis"... Indien die er nog nt is omwille van tijdsgebrek, dan ga
ik maar zwijgen, want 'k heb helaas zelf de tijd nt :( :(

'k denk wel dat zo'n "Open Standaarden in het nieuws" wel enorm
belangrijk is, want 'k ben zelf altijd benieuwd welke grote bedrijven
daar eigenlijk allemaal aan meedoen, open standaarden mogen nog zo open
zijn als iet, als niemand ze gebruikt hoeft het voor mij ook nt meer...

groetjes
Mattias