[openstandaarden] fedict

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Thu Sep 5 14:44:44 CEST 2002

On Thu, 5 Sep 2002, Onno Timmerman wrote:

> Weet iemand wat de fedict van richtlijn uit geeft betreft standaarden klopt.
> http://www.fedict.be/nl/standards/guideline/guideline.htm

Dit is volgens mij een mooi voorbeeldje van hoe het niet moet: ze zijn
gewoon Jabber aan het herimplementeren en herspecifieren :-)
En er een secure communicatie aan het onder zetten.

Op zich allemaal erg mooi wat de standaarden betreft, maar ze kunnen
beter meewerken met Jabber voor de _implementatie_, vind ik.

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480