[openstandaarden] fedict

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Thu Sep 5 14:55:11 CEST 2002

On Thu, 5 Sep 2002, Onno Timmerman wrote:

> Zou ik dit kunnen omzetten in een politiek item. Hiermee bedoel ik lastig
> gaan doen in het parlement.

Zeker niet! Misschien kwam mijn commentaar te negatief over, maar
eigenlijk doen ze het goed: volledig de W3C standaarden proberen te
volgen. Mijn negatieve opmerking ging eigen over het feit dat ze
zouden kunnen samenwerken met Jabber voor de implementatie ervan.

> Ps. 18 september heb ik een afspraak met Katleen Van Brempt betreft het
> software patent. Zij vertegewoordigd de sp.a in het EU parlement. Als er nog
> andere items zijn die moeten aangekaard worden kan je me ze nog laten weten.
Is deze afspraak open voor input van ``buitenaf''? Ik bedoel, er zijn
wel een paar mensen die erg goed voorbereid zijn in dit dossier. Je
kan ze vinden op <http://swpat.ffii.org/index.en.html>

Herman