[openstandaarden] fedict

yves at connected.be yves at connected.be
Thu Sep 5 14:52:46 CEST 2002

Herman,

Ik weet niet of het zomaar reeel is dat de Federale Overheid zomaar "Jabber" als standaard zou gebruiken, vooral omdat de controle & sturing van de standaard dan door derden gebeurt.
Het lijkt me zo dat "W3C" wel ok is als sturing van een standaard. "Jabber" echter niet echt...

-Yves

--
"Great spirits have always found violent opposition from mediocre minds.
The latter cannot understand it when a man does not thoughtlessly submit