Re(2): [openstandaarden] evaluatie tekst aan de VRT - ter goedkeuring of aanvulling.

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Tue Sep 10 11:47:00 CEST 2002

Onno Timmerman  (10/09/02  9:31):

>Van dossiers.openstandaarden.be weet ik wel..., Ik dacht betreft dit
>onderwerp aan een eevoudig meldpunt.  Mantis is minder geschikt als algemeen
>meldpunt...

Mantis is vooral een middel om een overzicht te houden over de verschillende
dossiers. Iedereen kan er wel zelf een melding plaatsen, maar misschien is die
drempel voor veel mensen inderdaad nogal hoog. Een maillist zou dat kunnen
oplossen op volgende voorwaarden :

1 Een moderated list, want het is enkel melden van problemen, niet in detail
bespreken. Unmoderated maillisten hebben nogal de neiging om uitgebreide
discussies uit te lokken.

2 Personen die de meldingen evalueren, en posten op mantis.

Wel handig met de euro kunnen we nu ook zeggen: just my 2 cents ;-)

mvg,

Wim Stubbe