[openstandaarden] Sun & Staroffice .

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Wed Sep 18 19:34:03 CEST 2002

Jan Claeys wrote:

> Huh???
>
> De commerciële belangen van Sun hebben niet meer met open standaarden te
> maken
> dan die van Microsoft, IBM of gelijk welke andere IT-firma.

Ja, maar het StarOffice-formaat is toch open? Dus een beetje hulp, of
die nu commercieel is of niet, staat toch nt mis? Een beetje zoals
Realplayer Ogg-vorbis ondersteunt (of aan het ondersteunen is). Als Sun
bv. voor de RUG gratis StarOffice installeert, dan heb ik daar helemaal
geen probleem mee, dan installeer ik hier op mijn kot het gratis
OpenOffice.org en 'k ben ook vertrokken...

groeten
Mattias.