[openstandaarden] Fosdem ?

ZipKid stefan at zipkid.com
Thu Sep 19 13:05:46 CEST 2002

On Thu, Sep 19, 2002 at 12:47:00PM +0100, Truyen Chris 819283011 wrote:
> Ik weet dat we het hier al eens over gehad hebben,  maar hoe zit het nu
> feitelijk ?
> Gaan we er naartoe ? Zoja, zouden we toch al een beetje moeten vastleggen
> wie er aanwezig kan zijn zodat we toch contact kunnen opnemen met de
> organisatoren :)

Er is in de nabije toekomst een FIT vergadering waar ik zal proberen op
aanwezig te zijn. Daar zal natuurlijk in eerste plaats over de algemene
organisatie gesproken worden en niet direct over individuele
standhouders. Zodra daarover op een vergadering of op de FIT maillist
gesproken word zal ik zeker reageren.
Interessant om weten is ook dat de FIT-contactpersoon ook hier op de
OpenStandaarden maillist geaboneerd is en onze deelname zeker nauw aan
het hart zal dragen ( right Vipie? :) )

> Ik ga in ieder geval heel het weekend wel kunnen :)

Is er iets anders te doen in Belgie  dat weekend???????

> Greetz,
>
> Chris

ZipKid

--
#  Stefan - ZipKid - Goethals - http://zipkid.com - stefan at zipkid.com  #
# Linux User Group West Vlaanderen  # Vereniging voor Open Standaarden #