[openstandaarden] Fosdem ?

Philip Paeps philip at paeps.cx
Thu Sep 19 20:11:16 CEST 2002

On 2002-09-19 12:47:00 (+0100), Truyen Chris 819283011 <chris.truyen at b-rail.be> wrote:

[...]

> Gaan we er naartoe ? Zoja, zouden we toch al een beetje moeten vastleggen
> wie er aanwezig kan zijn zodat we toch contact kunnen opnemen met de
> organisatoren :)

Ik ga er in ieder geval zijn.

Er is binnenkort een FIT-bijeenkomst waar we misschien al wat kunnen uitvissen
over wat we kunnen krijgen.  Een babben over Open Standaarden of een panel
discussion zou bijvoorbeeld leuk zijn?

> Ik ga in ieder geval heel het weekend wel kunnen :)

Kom je ook naar de Pre-FOSDEM-Drink?  Je riskeert wel mogelijk wat hoofdpijn
gedurende de rest van FOSDEM :-P

 - Philip

--
Philip Paeps                                          Please don't CC me, I am
philip at paeps.cx                                       subscribed to the list.

  Simple jobs always get put off because there will be
  time to do them later.