[openstandaarden] Fosdem ?

Koenraad Heijlen vipie at ulyssis.org
Fri Sep 20 00:29:22 CEST 2002

[...]
> over wat we kunnen krijgen.  Een babben over Open Standaarden of een panel
> discussion zou bijvoorbeeld leuk zijn?

Het is nogal moeilijk om een 'Open Standaarden' panel to organiseren als
OS. er zelf precies nog niet helemaal uit is wat 'open standaarden' nu
juist betekent en hoe het nu juist aangepakt moet worden. Bij deze dus
een oproep om werk te maken van een duidelijke specificatie van OS en
hoe het zich nu kan/gaat profileren. (concreet: wat is het nut van een
OS panel op FOSDEM over wat gaat het gaan?). [ik denk dat rik hier ook
al wat over gepraat heeft ;) ]

Als dit in een van de site ML's werd besproken, mijn excuses maar ik kan
ze moeilijk allemaal volgen ;).

cheers.