[openstandaarden] Openstandaarden voor dummy's

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Sun Sep 22 13:36:05 CEST 2002

On Sun, Sep 22, 2002 at 01:29:15PM +0200, wim deprez wrote:
> [hier komt overdreven lange lijst]
> </snip>
>
> Volgens mij is het niet een goed idee om een ellenlange lijst van
> bestandsformaten op te voeren. Gewoon meedelen dat het inderdaad een lange
> lijst is - zonder ze daadwerkelijk te geven - lijkt me beter.

Is idd misschien beter, ik dacht: even laten zien dat er veel te veel
gesloten formaten zijn om er 1 uit te kiezen als duidelijke standaard.

> BTW: een paar maanden geleden heb ik mijn 'papertje' over OS ook gepost,
> ondertussen ben ik bezig geweest met die wat te herschrijven na jullie
> reacties (waarvoor dank), kzal asap een link of zo geven.

We kunnen alles misschien eens in elkaar passen, kwestie van een soort
basisdocument te hebben of zo.

> kneem aan dat je het over Wim Stubbe en niet over mij hebt :P

Idd, er zit hier echt wel veel volk op die mailinglist :-)

groeten

Dieter