[openstandaarden] Openstandaarden voor dummy's

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Mon Sep 23 14:10:58 CEST 2002

Heren,

De mooiste oplossing lijkt me te zijn:

Beperk het tot een drie-tal (max 5) belangrijke en plaats een link naar de
volledige/uitgebreidere lijst. Zo breek je de leesbaarheid niet af van de
tekst door hem te overladen met een lange opsomming, maar tegelijk heb je
voor hen die zich beter willen informeren (wat mensen binnen het
onderwijs doorgaans apprecieren) toch een vollediger aanbod.

Anderzijds kan dat lijstje misschien nog voor andere doelen/teksten
dienen.

Vriendelijke groeten,

Frans Gerbosch

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20