[openstandaarden] Openstandaarden voor dummy's

Wim Stubbe wim at alienservices.dyndns.org
Tue Sep 24 20:13:46 CEST 2002

On Tuesday 24 September 2002 15:24, wim deprez wrote:

> Lijkt me een goed idee, en onze documenten hebben inderdaad grote
raakvlakken,
> maar ik ga er eerst voor zorgen dat mijn document 'fautlooz' is voor ik er
nog
> iets van laat horen, en dat het de juiste boodschap naar buiten draagt. Het
> voorlopige document is te downloaden op
> http://lumumba.luc.ac.be/wim/OpenStandards.pdf moest je geintereseerd zijn,
> maar het nieuwe ziet er beter uit vind ik, minder anti-M$ & Co en meer
pro-OS.
> Dit hoofdstuk is zeker nog niet afgesloten :-)

> [...]

Een dergelijke integratie van zelfs 3 documenten zie ik ook wel zitten. Zodra
ik wat meer tijd heb zal ik eens zien of jullie documenten passen bij wat
mijn bedoeling is. Trouwens, mijn document zal onder de FDL gepubliceerd
worden. Dus als jullie willen kan je gerust stukken overnemen of ev.
verwijzen.

--
met vriendelijke groet,

Wim Stubbe