[openstandaarden] Introductie

Walter Van Oevelen walter.vanoevelen at accel.be
Thu Sep 26 14:18:35 CEST 2002

Via via (o.a. deCursor) ben ik in contact gekomen met Open Standaarden.

Mijn profiel:
Walter Van Oevelen
dertiger uit de Kempen
gegradueerde informatica
ontwerp & programmeren CTI en industriele systemen (controle en supervisie)
10 jaar ervaring op UNIX systemen
8 jaar (minder positieve) ervaring met Windows systemen
1 jaar ervaring op Palm handheld

Vanuit mijn professionele ervaring heb ik geleerd dat systemen die gebouwd zijn op open standaarden het best werken, blijven werken en zeer onderhoudbaar zijn.
Ik vond dan ook direct een gelijk gedachtengoed op Open Standaarden waar het dan internet betreft.

Kortlinks ben ik overgeschakeld van Internet Explorer naar Opera 6.05.
Als tevreden gebruiker kan ik Opera warm aanbevelen.

Groeten,

Walter