[openstandaarden] Wereldtop Genève

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Tue Apr 8 17:10:59 CEST 2003

Er is voorbereiding bezig voor een internationale wereldtop inzake de
Informatiemaatschappij.

Deze gaat door 10 tot 12 December te Genève. Dit is een voorbereidings
congres voor later in Tunesië 2005 doelstelling in ICT vast te leggen.
Het zou goed zijn als openstandaarden hier een document opstelt voor de
overheid wat zei moeten communiceren op dit congres. Ik wil het nodige
doen om dit in het parlement te doen behandelen. Vragen stellen, parl.
leden wakker schudden etc...
WSIS (world summit on the information society)

Kan openstandaarden hierover een memorandium of een document opstellen
dat ik dan kan communiceren aan de partij?

Onno