[openstandaarden] Wereldtop Genève

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Sun Apr 13 18:38:57 CEST 2003

On Sunday 13 April 2003 16:30, Tijl Vercaemer wrote:

> Ik heb een ontwerptekst opgesteld.  Dit lijken me de belangrijkste punten,
> al is de tekst zeker nog niet af.  Ik weet niet echt veel over bijvoorbeeld
> ISO. Is dat geen organisatie van de VN?  En klopt wat ik schrijf dan
> eigenlijk?

Oesj, geen idee van.

> Het hangt hier als attachment aan, ik zit eventjes zonder webspace (server
> plat).  Attachments op mailinglists zijn meestel niet zo populair, maar het
> is maar een klein LaTeX bestandje, dus ik hoop dat je het me vergeeft (van
> zodra de server weer draait, zet ik er een pdf-versie op voor de mensen die
> niet zo zot zijn van LaTeX)

Geeft niet hoor, we kunnen het lezen he. Voor degenen die LaTeX niet kennen:
dit is een gewone ascii file (Open Standaard ;) ) dus met tekst editor te
openen.

--
Frank Van Damme    | "Saying 8MB of RAM doesn't do as much anymore is
http://www.        | like saying a gallon of water holds more than it