[openstandaarden] Wereldtop Genève

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Sun Apr 13 22:59:59 CEST 2003

Alle documenten zijn een goede basis. Voor de volgende verkiezingen moet
openstandaarden weten dat zowat alle belangenorganisaties hun
verlangenlijstje naar partijen sturen met de vraag wat ze daar van gaan
verwezenlijken. Dan moeten iemand samen met het kabinet of minister of
ande VIP overleggen wat er bij ons kan gebeuren. Maw zo'n document op
tijd ingediend kan invloed hebben!

Onno