[openstandaarden] Wereldtop Genève

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Mon Apr 14 14:39:27 CEST 2003

On Fri, Apr 11, 2003 at 06:33:14PM +0200, Tijl Vercaemer wrote:

> Is iemand hier mee bezig?  Misschien is wetsvoorstel 1022 een goede basis?

Ik weet niet in hoeverre het echt bruikbaar is, maar ik heb al eens
een kleine aanzet in die richting geschreven:

http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/os/
(basistekst.*)

Het VN-stuk moet er natuurlijk wel nog bijkomen.

Groeten,

Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>